
Kestäviä tarinoita
Kokemusta ja toimialatuntemusta ei korvaa mikään, on sitten tavoitteena mielikuvan luominen tai muuttaminen, tai myynnin kasvu. Missä kuluttaja luuraa ja miten hänet parhaiten tavoitetaan? Somessa ovat jo kaikki – se on kanava muiden joukossa. Idean ja erottautumisen merkitys vain kasvaa.
Tekijöillämme on pitkä toimialatuntemus seuraavilta aloilta: elintarvikeala, vaateteollisuus, vapaa-aika, terveydenhuolto, kodin kalusteet, asuntorakentaminen.
Pitkät asiakkuudet kertovat sen olennaisen: homma on tuottanut toivottua tulosta!
Asiakkuuksia/brändejä vuosien varrelta
Suunnittelu | AD Terhi Tuominen
Buster/kuluttajat ja dealerit 9 v • Hiihtokeskus Himosvuori n. 30 vuotta • Kalaneuvos/kuluttajat 6 v • Niemen Tehtaat 4 v • Finnwear, Black Horse, Vogue, Amar, Norlyn 12 v • Ähtärin eläinpuisto 3 v • Petra-keittiöt 5 v • A La Carte -keittiöt 5 v • Ekokem 3 v • Upofloor 3 v • Laboratoriokeskus (nykyinen Fimlab) 2 v • Lemminkäinen/asunnot 2 v • Labko 3 v • Nammo Lapua 3 v • Nordis 2 v • Sandudd • Biolan • Vitabalans
Tuotanto | Eija Lamminmäki
Hiihtokeskus Himosvuori 16 v • Buster 8 v • Kalaneuvos/kuluttajat 6 v • Finnwear, Black Horse, Vogue, Amar, Norlyn 4 v • Niemen Tehtaat 4 v • Nammo Lapua 3 v • Nordis 3 v • Lemminkäinen/asunnot 2 v • Laboratoriokeskus 2 v