
Painavaa osaamista
Alan tuntemus, jakelutietieto sekä tieto kilpailu- ja markkinatilanteesta – tieto ja kokemus ovat aina valttia markkinointia ja mainontaa suunniteltaessa. Miten puhutella yrityksen päättäjää ja erottua positiivisesti muista kilpailijoista? Brändi hiipuu, jos mitään ei uudisteta, mutta miten paljon ja missä vaiheessa?
Tekijöillämme on pitkä toimialatuntemus seuraavilta aloilta:
konepaja- ja veneteollisuus, maatalous, rakentaminen, teknologiateollisuus,
metsäkoneet, muoviteollisuus, jätehuolto, elintarvikkeet.
Pitkät asiakkuudet kertovat sen olennaisen: homma on tuottanut toivottua tulosta!
Asiakkuuksia/brändejä vuosien varrelta
Suunnittelu | AD Terhi Tuominen
Kalmar 5 v • A-Rehu 8 v • A-Tuottajat 8 v • Saarioinen, HoReCa 12 v • Hiihtokeskus Himosvuori n. 30 v • Kalaneuvos/HoReCa 6 v • Tampereen Työterveys 4 v • Petra-keittiöt 5 v • A La Carte -keittiöt 5 v • NREP 5 v • Lemminkäinen/talo 2 v • Tamfelt (nykyinen Valmet Fabrics) 3 v • Kemppi 2 v • Labko 3 v • Nammo Lapua 3 v • Nordis 2 v • Upofloor 3 v • Ekokem 3 v • Tampereen Messut • Taipale Telematics
Tuotanto | Eija Lamminmäki
Metso/Konserni/Paper/Automation/Minerals 23 v • Hiihtokeskus Himosvuori 16 v • A-Tuottajat 8 v • A-Rehu 8 v • Kalaneuvos/HoReCa 6 v • Kalmar 5 v • NREP 5 v • Ekokem 4 v • Tampereen Työterveys 4 v • Ponsse 4 v • Tamfelt (nyk. Valmet Fabrics) 3 v • Lemminkäinen/talo 2 v • Kemppi • Labko • Katsa • Gardner Denver • Tampereen Messut • Taipale Telematics